آخر الاضافات
* * * * * * * * * *

اغنية راغب علامة أنا ما بهزرش

بتاريخ فبراير 02, 2019 بواسطة ADMIN

أنا لما بقول اني بحبك 
أنا ما بهزرش
آه وإن قلت كمان عايز أقبلك
أنا ما بهزرش

أنا لما بقول اني بحبك 
أنا ما بهزرش
آه وإن قلت كمان عايز أقبلك
أنا ما بهزرش

إسمع قوي للي بقلهولك
دلوقت أنا قلبي حسسبهولك
والعرض الي بقدمهولك 
دا ما يتعوضش

إسمع قوي للي بقلهولك
دلوقت أنا قلبي حسسبهولك
والعرض الي بقدمهولك 
دا ما يتعوضش

أنا ما بهزرش اني هاقابلك
قدام البيت
وتشوفني تملي قصاد عينك
لو رحت وجيت

أنا ما بهزرش اني هاقابلك
قدام البيت
وتشوفني تملي قصاد عينك
لو رحت وجيت

وأنا عارف انك بعد شوي
حتنام وعينيك تحلم بيي
وتلاقي نفسك بتموت فيي
وانت ما تعرفش

وأنا عارف انك بعد شوي
حتنام وعينيك تحلم بيي
وتلاقي نفسك بتموت فيي
وانت ما تعرفش

أنا لما بقول اني بحبك 
أنا ما بهزرش
آه وإن قلت كمان عايز أقبلك
أنا ما بهزرش

أنا لما بقول اني بحبك 
أنا ما بهزرش
آه وإن قلت كمان عايز أقبلك
أنا ما بهزرش

إسمع قوي للي بقلهولك
دلوقت أنا قلبي حسسبهولك
والعرض الي بقدمهولك 
دا ما يتعوضش

إسمع قوي للي بقلهولك
دلوقت أنا قلبي حسسبهولك
والعرض الي بقدمهولك 
دا ما يتعوضش

أنا أنا أنا ما بهزرش




ردود على "اغنية راغب علامة أنا ما بهزرش"

أترك تعليقا

تنويه : ممنوع النسخ واستخدام المحتوى بلا توضيح المصدر