آخر الاضافات
* * * * * * * * * *

اغنية راغب علامة انا اسمي حبيبك

بتاريخ فبراير 02, 2019 بواسطة ADMIN


يلاه

انا اسمي حبيبك 
يلاه
من اليوم ده نصيبك 
يلاه
ده انا عمري ماسيبك 
لا لا ولا ثانية
يلاه
ياحبيبي ياغالي
متريح بالي
يلاه
بحبك قولهالي يلاه نعيش الدنيا 
خليها على الله حبيبي ويلاه متستناش
الناس شايفين هنا حبنا
شاهدين من الليله ان اننا
الاتنين لبعض اتخلقوا وحياتك قرب ليا احضني كمان
ده انا ياما حلمت بيك انا باستنا اليوم ده كمان سنه
يلاه ده اسمي حبيبي
يلاه ياحبيبي ياغالي
متريح بالي
يلاه بحبك قولهالي يلاه نعيش الدنيا 
وانا جنبك شوفت الدنيا بشكل وطعم جديد 
حبيت فيك كل حاجه فيك وبقيت من النسمة بخاف عليك
وباحبك اكتر من اللي بيحلم قلبك فيه ده انا لوغنيتلي غنوتين باشوف ايامي بس بيك
وباحب حياتي عشانك
يلاه انا اسمي حبيبك 
يلاه من اليوم ده نصيبك 
يلاه ده انا عمري ماسيبك 
لا لا ولا ثانية
يلاه ياحبيبي ياغالي
متريح بالي
يلاه بحبك قولهالي يلاه نعيش الدنيا


ردود على "اغنية راغب علامة انا اسمي حبيبك"

أترك تعليقا

تنويه : ممنوع النسخ واستخدام المحتوى بلا توضيح المصدر