آخر الاضافات
* * * * * * * * * *

اغنية راغب علامة الحب الكبير

بتاريخ فبراير 02, 2019 بواسطة ADMIN

انت الحب الكبير 
الاول و الاخير
و لا غيرك يا حبيبي 
قلبي لهواه اسير 
انت الحب الكبير 
انت الحب الكبير 
الاول و الاخير 
و لا غيرك يا حبيبي 
قلبي لهواه أسير 
انا عاشق نور عينيك
عاشق غرامها و سحرها 
انا روحي ما بين ايديك 
و حياتي انت ملكتها 
بحبك كتيييير 
بحبك كتيييير 
ياما سهرت الليالي و انت فبالي و خيالي 
ياما سهرت الليالي و انت فبالي و خيالي 
و بتمني نظره منك 
بستنى كلمة منك 
علمني هواك يا غالي 
معنى الصبر الجميل 
انا عاشق نور عينيك 
عاشق غرامها و سحرها 
انا روحي ما بين ايديك 
و حياتي انت ملكتها 
بحبك كتيييير 
اسأل قلبي و عيني 
يقولولك علي بيا 
مقدرش اعيش في بعدك 
و ما ليش في الدنيا بعدك 
مش ممكن يا حبيبي قلبي لغيرك يلين 
انا عاشق نور عينيك 
عاشق غرامها و سحرها 
انا روحي ما بين ايديك 
و حياتي انت ملكتها 
انا عاشق نور عينيك 
عاشق غرامها و سحرها 
انا روحي ما بين ايديك
و حياتي انت ملكتها 
بحبك كتير 
بحبك كتير كتير



ردود على "اغنية راغب علامة الحب الكبير"

أترك تعليقا

تنويه : ممنوع النسخ واستخدام المحتوى بلا توضيح المصدر